360° Virtual Tours

Köpare vill ha den bästa, möjliga bilden av vad du erbjuder, utan att behöva vara på plats.

En virtuell visning låter spekulanter “besöka” dina objekt i 360° panoraman - direkt via datorn, mobilen eller surfplattan.

HOTELL & KONFERENS

“First impression lasts”

Därför gäller det att imponera stort på dina potentiella gäster redan när de besöker er webbplats. Med en virtuell tur ökar chanserna betydligt att de blir gäster på riktigt. Om det är bröllop eller firmakonferens på gång kan värdparet eller företaget planera vem som ska bo var, genom att i lugn och ro kunna “besöka” alla rum. När planeringen är klar kan respektive gäst få en länk till en virtuell visning av sitt eget rum.

 

CAFÉER & RESTAURANGER

Ge gästerna en försmak

När man kliver in genom dörren på riktigt ska man helst möta alla dofter från köket. Nästan samma upplevelse kan man också få med en virtuell tur genom caféet eller restaurangen.

Med klickbara hotspots kan du också lägga till värdefull information under turen. Det kan vara en presentation av kökets filosofi, restaurangens ambition, viktiga utmärkelser, en länk till bra pressklipp och mycket annat.

BUTIKER

Bjud in dina kunder i butiken, med en virtuell tur.

Med vanliga bilder kan du aldrig ge dina potentiella kunder en känsla av atmosfären i din butik, och heller inte hur stor den är. Det är därför en virtuell tur med 360° panoramabilder är så mycket bättre. Via så kallade klickbara hotspots kan de flytta sig runt i butiken, få upp information om olika produkter, bli länkade till filmer på Youtube och mycket annat.

CONCEPT STORES

Visa bredden och professionaliteten i er concept store .

En traditionell webbplats räcker oftast inte för att verkligen ge potentiella kunder en riktig bild av vad er concept store erbjuder.

Med en virtual tour leder du kunderna genom butiken - rum efter rum, kanske på olika plan. Lägg in hot spots på lämpliga ställen, både för att visa vägen eller för att länka till mer information, ett bildspel eller en film.

HANTVERKS-BUTIKER

Låt kunderna komma in i ateljén för att få se hur de fina hantverksmässiga produkterna tillverkas.

Vi ska vara stolta över att svenskt hantverk lever vidare, och utvecklas. Det är inte alltid billigast, men nästan alltid bättre. Det kan vara lättare att motivera en kund att köpa svenskt om du inte bara visar upp de färdiga, fina produkterna på hyllan, utan även i miljön där de tillverkas. Det gör du lättast med en virtual tour.

BOSTÄDER

Låt köparna själva bestämma när de vill se en första visning.

Som fastighetsmäklare kan du nå ett bättre resultat och stänga affärerna snabbare genom att erbjuda köparna virtuella visningar av era objekt. Idag vill köpare själva bestämma vad de ska titta på i en fastighet, och när. En virtuell visning med 360°-panoreringar - direkt via datorn, mobilen eller surfplattan - är vad alltfler efterfrågar.

Du kan även köra en så kallad “Live Guided Tour” där du via ett telefonmöte släpper in en eller fler deltagare och där du guidar dem runt i fastigheten.

 

GYM

Att välja gym är personligt. Gör valet lättare för de som letar efter ett gym.

Visa lokalerna och alla möjligheter som ditt gym erbjuder. Presentera alla träningsmaskiner och redskap med förklarande texter som visas upp när man klickar på hotspots.

Duschar och omklädningsrum är också en viktig del i valet av ett gym. Bjud in besökarna även här och visa hur fräscht det är hos er.